';

Μάθετε για τα ομαδικά προγράμματα μας.

*Πατώντας πάνω στο πρόγραμμα μπορείτε να διαβάσετε λεπτομέρειες

  • ABS :Ενδυνάμωση κοιλιακής χώρας.
  • Urban Fit : Ενδυνάμωση για όλο το σώμα με ασκήσεις ταχυδύναμης και εκρηκτικότητας
  • Body Action : Δυναμική Γυμναστική για όλο το σώμα σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση.
  • Total Body: Ενδυνάμωση για όλο το σώμα με χρήση μπαρών,αλτήρων ελαστικών και του βάρους του σώματος. 
  • Hips & Core : Πρόγραμμα με έμφαση στα πόδια και τον κορμό.
  • Brazilian Butt & ABS  : Πρόγραμμα με ιδιαίτερη έμφαση στους γλουτούς και τους κοιλιακούς .
  • Fit Balls : Λειτουργική προπόνηση με τη χρήση μπάλας.
  • Body Pump : Δυναμικό πρόγραμμα υψηλής έντασης με τη χρήση εξοπλισμού (μπάρες,αλτήρες).
  • Cross Training : Κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης για την αύξηση του μεταβολισμού για μυική τόνωση και καύση λίπους.
  • Tabata Fit : Διαλειμματική προπόνηση σε συγκεκριμένο χρόνο με σκοπό την καύση λίπους  και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού .
  • Functional: Δυναμική προπόνηση σε υψηλή ένταση για ενδυνάμωση όλου του σωματος.
  • Hatha Yoga: Στατική μορφή της Yoga που βοηθά στην ψυχική ηρεμία και ενδυνάμωση μεσώ ειδικών ασκήσεων – θέσεων και αναπνοών.                                     yoha
  • Vinyasa Yoga: ‘Ένα επίπεδο πάνω από τη Hatha Yoga με κίνηση σε συγχρονισμό με αναπνοές.
  • Power Yoga:  Δυναμική μορφή της Yoga με στάσεις – ασκήσεις και αναπνοές που προσδίδουν μυϊκή τόνωση  και ευεξία.
  • Pilates:  Μάθημα ευθυγράμμισης , ενδυνάμωσης και αποκατάστασης τραυματισμών.
  • Pilates Props : Μάθημα ευθυγράμμισης , ενδυνάμωσης και αποκατάστασης τραυματισμών   με χρήση ειδικού εξοπλισμού.   
  • Pilates Mat: Ενδυνάμωση του πυρήνα του κορμού και του υπόλοιπου σώματος με ασκήσεις ήπιας και στοχευμένης μορφής.
  • Barre Terre: Τεχνική του κλασικού μπαλέτου προσαρμοσμένη σε ασκήσεις εδάφους. Ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική στήλη και ξεκουράζει τον αυχένα.   
  • Ορθοσωμία: Επιμήκυνση σπονδυλικής στήλης και μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος.
  • Stretching : Διαστάσεις για όλο το σώμα και ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Latin: Χορευτικό Πρόγραμμα σε ρυθμούς από την Λατινική Αμερική.
  • Zumba:  Διασκεδάστε και κάψτε θερμίδες !Χορός με Latin μουσική.
  • Sandunga : Χορευτικό Latin πρόγραμμα που ανεβάζει την διάθεση.
  • Fight Bo: Αερόβια άσκηση που συμπεριλαμβάνει ασκήσεις από kick boxing και  συνδυάζονται ολα σ’ ενα υψηλής έντασης πρόγραμμα για καύση του λίπους.
  • Tumbao:Διασκεδάστε και κάψτε θερμίδες!Χορεύοντας σε ρυθμούς Latin.
  • Urban Cycling: Με χρήση στατικού ποδηλάτου επιτυγχάνεται ενδυνάμωση των ποδιών και καύση λίπους.
  • Reformer Pilates: Pilates σε ειδικό κρεβάτι με στόχο την ενδυνάμωση,την ορθοσωμία και την  αποκατάσταση μυοσκελετικών προβλημάτων και  τραυματισμών.
  • Trx : Λειτουργική προπόνηση με ιμάντες αιώρησης για ενδυνάμωση  και γράμμωση του σώματος.
  • Pole Dancing : Χορευτικό πρόγραμμα πάνω σε σε στύλο με συνδυασμό ασκήσεων σε  αυτόν.
  • Aerial Yoga: Ασκήσεις Yoga πάνω σε πανιά. 
  • Cheerleading : Χορευτικό πρόγραμμα με ακροβατικές ασκήσεις.

AGK_0195_1

  • Kick Boxing : Πολεμική τέχνη υψηλής εντασης.
  • BJJ : Μορφη Ανατολιτικης πολεμικης τεχνης που συνδυαζει στοιχεια ΜΠΟΞ και ΚΑΡΑΤΕ.